Big Blue Interactive The Corner Forum  
Back to the Corner
 

Archived Thread

NFT: The significant Poop Scandal of Holmdel

Route 9 : 5/4/2018 5:40 am
Anyone on BBi catching a whiff of this one?

"Which BBIer is this?"
More like pooper-intendent - ( New Window )
What went through this guy’s mind the first time he....  
Crispino : 5/4/2018 6:53 am : link
green lighted this behavior for himself? $150k a year job and his compulsion to poop in a public place where he works was too strong to resist. Man, the way some people's minds malfunction is really bizarre.
To be fair guy was a runner  
bhill410 : 5/4/2018 7:04 am : link
From those I know who are avid distance runners they pinch loads frequently in public
The first time was probably an emergency  
ron mexico : 5/4/2018 7:21 am : link
Then it slowly morphed in to a habit as he saw no repercussions.
Yeah it sounds like  
BigBlueDownTheShore : 5/4/2018 7:23 am : link
He ran early in the morning there and shit while running which I can understand, but to not clean it up or even have disregard for a school property is just weird.
I think it said he was from  
idiotsavant : 5/4/2018 7:30 am : link
The school down the road. Comically petty maybe.
Poopable doubt?  
Route 9 : 5/4/2018 7:44 am : link
...
Should have just  
pjcas18 : 5/4/2018 7:50 am : link
shit in the woods, like the Pope does or a bear.

not clear why he decided right on the track was appropriate for dropping a deuce, makes any other argument weak.
RE: To be fair guy was a runner  
BigBlue4You09 : 5/4/2018 7:53 am : link
In comment 13953790 bhill410 said:
Quote:
From those I know who are avid distance runners they pinch loads frequently in public


Yeah um no
RE: Should have just  
Beezer : 5/4/2018 8:01 am : link
In comment 13953827 pjcas18 said:
Quote:
shit in the woods, like the Pope does or a bear.

not clear why he decided right on the track was appropriate for dropping a deuce, makes any other argument weak.


Yeah, this. And if as many as 8 times over a period of time, have a cup of coffee before leaving the house. The whole "he was a runner" take is shallow. The runners (especially the serious distance/competitive guys/gals) have about the most regulated/predictable systems of all the folks I know or have ever worked out with.

One friend of mine surmised that he's "one of those guys." I asked, "one of WHAT guys?" lol ... and his response, "hey, some people have a poop thing."

lol

Osi, anyone?

:)
Can you imagine if he keeps his school job?  
idiotsavant : 5/4/2018 8:10 am : link
"Hey, Mr. Poopsman, how's your day doing"?

And similar, all day long, every week ...forever


Osi has a poop thing  
Rocky369 : 5/4/2018 8:35 am : link
???
......  
CoughlinHandsonHips : 5/4/2018 8:38 am : link
Unreal. This was my wife's freshmen year lacrosse coach back in the mid 90s.
RE: Osi has a poop thing  
Beezer : 5/4/2018 8:40 am : link
In comment 13953894 Rocky369 said:
Quote:
???


Wasn't there something about that? lol Hell, I don't know. Alarming how many things I "mis-remember" the older I get.
I have done many miles on local tracks.  
Giant John : 5/4/2018 8:45 am : link
And yes running can move things along. But never to the point of “track dumping”. Guy has issues...
If it was a daily occurrence  
steve in ky : 5/4/2018 8:48 am : link
it has gone way beyond a runners accident.
GIANT JOHN sounding off on a poop scandal. Classic.  
x meadowlander : 5/4/2018 8:48 am : link
FWIW, when I was young I had several jobs that included cleaning bathrooms.

Over time, came to learn, sadly that phantom poopers are common.

Right on the bathroom floor.
RE: I have done many miles on local tracks.  
mfsd : 5/4/2018 8:54 am : link
In comment 13953911 Giant John said:
Quote:
And yes running can move things along. But never to the point of “track dumping”. Guy has issues...


Yup, agreed. In my long distance running days, I generally always had a rough idea of where an acceptable local commode could be found, in case an emergency was...brewing...

But never once considered dropping trou and leaving a gift for the public to find.

I only did that once on the hood of some guy’s pickup truck in Manhattan Beach circa 2002...yes, I’d been drinking, but he deserved it. Long story. But I digress...
Lol giving it thorough thought  
Route 9 : 5/4/2018 8:58 am : link
I love it
One hell of a topic to be an 'asshat' on, but  
smshmth8690 : 5/4/2018 9:11 am : link
I am close to someone who works in that school. Let's just say, this guy is in a shitty situation.
I heard he was born in Cleveland  
gtt350 : 5/4/2018 9:15 am : link
.
RE: One hell of a topic to be an 'asshat' on, but  
Route 9 : 5/4/2018 9:43 am : link
In comment 13953969 smshmth8690 said:
Quote:
I am close to someone who works in that school. Let's just say, this guy is in a shitty situation.


More details ...
RE: RE: One hell of a topic to be an 'asshat' on, but  
steve in ky : 5/4/2018 9:44 am : link
In comment 13954050 Route 9 said:
Quote:
In comment 13953969 smshmth8690 said:


Quote:


I am close to someone who works in that school. Let's just say, this guy is in a shitty situation.



More details ...


Or not :;
that guy should really  
Dr. D : 5/4/2018 9:45 am : link
get his shit together...

What a shitty thing to do.
Osi is/was just a big butt guy  
8 Ball : 5/4/2018 9:52 am : link
Prince was the one who said he had the routine of pooping right before every game.
He just  
Pete in MD : 5/4/2018 12:09 pm : link
wanted to be the BM on campus.
RE: He just  
WideRight : 5/4/2018 12:43 pm : link
In comment 13954324 Pete in MD said:
Quote:
wanted to be the BM on campus.


There we go!

That was the joke everyone was looking for...
Didn't know if I'd ever get to use this  
wigs in nyc : 5/4/2018 12:50 pm : link
RE: He just  
mfsd : 5/4/2018 1:10 pm : link
In comment 13954324 Pete in MD said:
Quote:
wanted to be the BM on campus.


We have a winner!
Per nj.com  
Elisthebest : 5/4/2018 1:23 pm : link
"He was a nice guy," said one neighbor. "Except for pooping on the field."
Not sure he knows what he's  
idiotsavant : 5/4/2018 1:47 pm : link
Dooing.
RE: I think it said he was from  
Keith : 5/4/2018 1:59 pm : link
In comment 13953805 idiotsavant said:
Quote:
The school down the road. Comically petty maybe.


The schools aren't all that close and wouldn't have any sort of rivalry. The guy just happened to live by the Holmdel school which is why he used that track.

I live in the town next door, it's a funny story. Between that and some guy going around shooting people in monmouth county, theres plenty to talk about at the water cooler!
I  
idiotsavant : 5/4/2018 2:25 pm : link
Thought it would was a grown man like

'I'll show those damn Honey Badgers what a real and true Wild Cat is made of, I will send poop upon them_ ha! !"

Hard to imagine such a grown person caring so much about a sports team.



..oh..wait...shit...
RE: To be fair guy was a runner  
micky : 5/4/2018 4:30 pm : link
In comment 13953790 bhill410 said:
Quote:
From those I know who are avid distance runners they pinch loads frequently in public


yeah, but theres usually, and most likely port a potties at school tracks these days
RE: Not sure he knows what he's  
Route 9 : 5/4/2018 6:02 pm : link
In comment 13954431 idiotsavant said:
Quote:
Dooing.


This is my favorite
Lol  
Route 9 : 5/7/2018 12:53 pm : link
More details. There were shit stations around the campus...hmmm
The pop thickens - ( New Window )
Poop  
Route 9 : 5/7/2018 12:54 pm : link
Fuck this phone
RE: Poop  
wigs in nyc : 5/7/2018 12:58 pm : link
In comment 13956936 Route 9 said:
Quote:
Fuck this phone


I like "The plop thickens."
Back to the Corner